Zoeken in deze blog

zondag 9 februari 2014

DIY creatief met creall klei


In de gang bij ons kon je nog de kerstdecoratie vinden. Hoog tijd voor wat anders!


Van creall klei ( gekocht bij de Action) maakte ik ornaments voor aan de takken.
Met koekvormpjes en de deegroller ging ik aan de slag. 
Tip; als je bakpapier om de deegroller rolt en vastplakt, dan plakt de klei er niet aan vast en heb je na de tijd weer een schone deegroller.


Met een satéprikker kun je handig gaatjes erin prikken zodat er later een touwtje doorkan. Ik heb voor bakerstwine gekozen.

Het mooie van Creall klei is dat je het niet hoeft te bakken. Je laat het gewoon drogen. 
Op de grote vormen heb ik tot slot een mooie stempel gestempeld.
Een volgende keer ga ik proberen om er iets in te stempelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten