Zoeken in deze blog

woensdag 19 februari 2014

DIY slinger

Op pinterest kom ik de leukste diy's tegen gemaakt van cupcakepapier; bloemen, slingers, op kaarten, etc.
Laat ik nu net wat in huis hebben!
In maart zijn Dennis en Thijs jarig, dus ik heb gekozen voor een slinger.

Eerst vouw je de papiertjes dubbel;

8 รก 10 zijn genoeg voor een 'pompom'.
Op een halve kant smeer je lijm en daar plak je de halve kant van de ander op.
Als je bij de laatste bent aangekomen, leg je er een draadje op, bijvoorbeeld bakerstwine. Ik heb het met washitape vastgeplakt.


Nu kun je de uiteinden naar elkaar toebrengen en vastplakken. Je 'pompom' is dan klaar!


Gelukkig is de eerste jarige job over 2 weken jarig, ik heb nog even de tijd voor een slinger.


1 opmerking:

  1. Leuk hoor en inderdaad zo makkelijk, gek dat we soms zo moeilijk denken ;-)
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen