Zoeken in deze blog

zondag 30 maart 2014

Boomschijf

Vrienden van ons hebben een tweede woning/vakantie woning in Drenthe. Een heerlijk plekje waar wij ook graag komen. 
Gezellig buiten zijn, kopje koffie drinken en de kinderen die er heerlijk spelen.


Helaas heeft de storm in januari voor flinke schade gezorgd. We zijn er in de voorjaarsvakantie geweest om te helpen hakken. Dit vonden de kinderen ook geweldig om te doen.


Als je dan zo'n dag buiten bent geweest, krijg je trek. De jongens hebben een vuurtje gestookt, stokken voorzien van een punt en zo de broodjes eraan geprikt. 


We hadden een prachtige dag met heerlijk weer!!
Met een flinke schijf zijn we weer terug gegaan naar huis.


En nu heeft David er wieltjes onder gezet en hebben we een tafeltje in de tuin!


We moeten er maar snel weer een keertje naartoe. Ik wil nog wel wat kleine schijven scoren....


2 opmerkingen:

  1. Hallo Janet,

    Via de blog van Clarissa (doormijvoorjou) kwam ik op jouw blog. Leuk om te lezen!!
    Ik zie dat we dezelfde interesses hebben en een zelfde soort post over washitape, grappig! Succes met je blog en allerlei leuke dingen maken, ik ga je volgen! Grt Josy (jesuisjosy.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Josy, wat leuk dat je me volgt! Ik had je al opgemerkt op IG. Ik zal een kijkje nemen op jouw blog!

      Verwijderen