Zoeken in deze blog

dinsdag 25 maart 2014

Snailmail

Op Instagram ben ik @doormijvoorjou gaan volgen. Zij is erg creatief met vilt, ze maakt o.a. mooie naamslingers en is erg fanatiek met snailmail. Snailmail???? 

snail mail
Snail is Engels voor slak en snail mail slaat op de traditonele post die uiteraard aanzienlijk trager werkt dan e-mail en bovendien nog duurder is ook.

Ik ben de uitdaging aangegaan om haar in de maand maart iets te sturen in een bepaald thema. Deze oproep stond op haar blog; www.doormijvoorjou.blogspot.nl


Zoals je ziet is dat het thema 'vlinders' geworden. Ik ben zelf gaan knutselen en ik heb een paar vlindertjes gekocht.
Deze vlinders zijn van vilt gemaakt.


En 2 van witte klei.


Ook met papier ( voorgedrukte vlinders)
ben ik aan de slag gegaan. In de verpakking zitten 2 gekochte houten vlinders.


Ik vond het super om hieraan mee te doen en heb me heerlijk uitgeleefd.
Nu is het wachten tot de postbode bij mij een envelop komt brengen. Want ik krijg in hetzelfde thema iets terug!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten