Zoeken in deze blog

maandag 7 april 2014

Diy stempelen met fruit

Kaartje 13 is verstuurd. Het is een  'beterschap' kaartje geworden en ziet er fris en vrolijk uit. Wat extra vitame C voor de zieke.



Ik ben gaan stempelen met een halve citroen. Een kwast en wat gele verf en je kunt aan de slag.


Ik probeer het eerst altijd uit op een stukje papier voordat ik op de kaarten ga stempelen.
Zo heb ik ook een van mijn eerste kaarten met appels gestempeld. Het is erg leuk om te doen, simpel en het geeft een goed  resultaat.




Kaartje 12 heb ik met washitape, stickers en stempels gemaakt. Twee jarigen op dezelfde dag, dat vroeg om een kaartje.
Zo is er elke week wel iemand die ik een kaartje kan sturen. Het maken ervan is zo leuk om te doen!! En als je dan van de ontvangers hoort hoe leuk ze het vinden....daar kan een What's app niet tegenop!


2 opmerkingen: